Všechny pozice

Hledáme asistenta/ku, který/á zajistí plynulý chod naší advokátní kanceláře.

Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á:

  • zajistí plynulý chod kanceláře a administrativní agendu
  • zvládne rutinní úkoly, ale poradí si i s rozmanitými situacemi
  • je pečlivý/á, komunikativní a samostatný/á
  • má alespoň základní znalost angličtiny (hlavně písemně)
  • umí pracovat s datovými schránkami a interními systémy (nebo se to rychle naučí)

Co potřebujeme

  • pečlivost, systematičnost a schopnost dotahovat věci do konce
  • chuť učit se novým věcem a zlepšovat se
  • týmového ducha a proaktivní přístup
  • alespoň základní písemnou angličtinu
  • zkušenosti z advokátní kanceláře výhodou, ale ne podmínkou

Co nabízíme

  • práci v přátelském a sehraném týmu v centru Prahy
  • prostor pro růst a dlouhodobou spolupráci
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené, stravovací paušál, Multisport kartu a další benefity

Pokud máš chuť být součástí týmu, který táhne za jeden provaz a udržuje příjemnou atmosféru, pošli nám svůj životopis na níže uvedenou adresu.

zaneta.horska@krutakpartners.cz

Těšíme se na osobní setkání! 😊

Nenašli jste pozici, co Vás zajímá?

Napište nám!
office manager
Žaneta Horská
zaneta.horska@krutakpartners.cz
Informaci o zpracování osobních údajů naleznete ZDE.
Zásady ochrany osobních údajů

© 2020 Kruták & Partners, advokátní kancelář s.r.o. Všechna práva vyhrazena.