Všechny pozice

Hledáme asistenta/ku, který/á zajistí plynulý chod naší advokátní kanceláře.

Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á:

  • zajistí plynulý chod kanceláře a administrativní agendu
  • zvládne rutinní úkoly, ale poradí si i s rozmanitými situacemi
  • je pečlivý/á, komunikativní a samostatný/á
  • má alespoň základní znalost angličtiny (hlavně písemně)
  • umí pracovat s datovými schránkami a interními systémy (nebo se to rychle naučí)

Proč s námi pracovat

Jsme přátelský a podporující tým, kde se nebudeš bát na cokoliv zeptat. Na administrativě nám totiž záleží – budeš důležitou součástí týmu, ne jen „podpora“. Navíc sídlíme v centru Prahy v kanceláři zalité sluncem s výhledem na nebe.

Co nabízíme?

  • stabilní práci v kanceláři s fajn atmosférou
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • stravovací paušál
  • Multisport kartu

Nenašli jste pozici, co Vás zajímá?

Napište nám!
office manager
Žaneta Horská
zaneta.horska@krutakpartners.cz
Informaci o zpracování osobních údajů naleznete ZDE.
Zásady ochrany osobních údajů

© 2020 Kruták & Partners, advokátní kancelář s.r.o. Všechna práva vyhrazena.