06/2020

Jak zákazníkům ukázat, že je ve Vašem podniku bezpečno?

Nastalá situace dala vzniknout platformám, které mají za cíl zjednodušit firmám dodržování přísnějších hygienických standardů.

Oblast gastronomie a služeb se řadí k těm, které koronavirová krize zasáhla nejtíživěji. Nejen pro ně bude v následujících týdnech důležité získat důvěru zákazníků a přilákat je zpět. Nouzová opatření jsou sice za námi, ohrožení nákazou ale ne, přestože bychom na ně rádi zapomněli. Nastalá situace tak dala vzniknout platformám, které mají za cíl zjednodušit firmám dodržování přísnějších hygienických standardů a přilákat zpátky zákazníky za pomocí certifikace „bezpečných“ podniků.

Jedním z nich je projekt s přiléhavým názvem

,Mezi tyto bezpečnostní prvky patří:

● Denní

● Bezkontaktní měření teploty zaměstnanců, jehož součástí je metodika s ohledem na aktuální počasí a další faktory

● Důkladná dezinfekční a distanční opatření

● Pravidelný reporting a kontroly dodržování všech opatření

● Udělení označení „Bezpečné místo“

V praxi to pak na denní bázi funguje tak, že si zaměstnanci před příchodem do práce vyplní indikativní online test, bezkontaktně se jim změří teplota a vyplní se checklist. Všechna data se následně uchovávají v reportingu. Nedílnou součástí je i nastavení optimálních postupů desinfekce pracoviště.

Certifikace bezpečných míst umožní firmám návrat k co nejběžnějšímu způsobu fungování, aniž by podstupovaly riziko zavlečení nákazy a další finanční propad kvůli karanténě. Chcete-li zajistit bezpečnost Vaší provozovny a ukázat Vašim zákazníkům a zaměstnancům, že jejich ochrana je pro Vás klíčová, můžete o ni požádat prostřednictvím jednoduchého

,Ve spolupráci s Creative Dock s.r.o.

Tento článek patří do sekce

Můžete jí napsat na

Chcete poradit? Domluvte si on-line schůzku.

vyberte si termín

Kam dál

všechny články
Zásady ochrany osobních údajů

© 2020 Kruták & Partners, advokátní kancelář s.r.o. Všechna práva vyhrazena.